Üzenet

"Minden rendetlenség, még meg nem értett rend, a részleges rossz, általános jót jelent, s bármit mondjon is a gőgös értelem, minden jó ahogy van, ez alaptételem." (Alex Pope)

Friss topikok

Chat

Új lap - 1

ENTER

Linkblog

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

MEGBASSZA A volán A KURVA ANYJÁT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007.01.05. 14:39 | sisa | 8 komment


 

A bejegyzés trackback címe:

https://sisa.blog.hu/api/trackback/id/tr4426184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bandi 2007.01.05. 21:14:37

Inkább örülj neki, hogy egyáltalán megáll a busz Aszódon!

sisa 2007.01.05. 21:50:28

kosz bandi, innen is lehet nezni... :)
vizsgazni szerettem volna, de igy nehezkes ha a volan faszkodasa miatt nem tudok idoben pestre erni (ti. egyaltalan nem jott a busz)... most igy megint eltelik ugy 3-4 het h nem vizsgaztam le semmibol.... fasza.... :S

mas tema:
ma kiprobaltram a Me-262-t, ugye jol vettem eszre h a lokhajtassal kurva szarul lehet manoverezni? kozonseges mezei Yak-kal ugy lesdaraltak 2 mp alatt h orom volt nezni... :O

sydo 2007.01.06. 08:18:36

nemertem akkor miertnem mesz repulovel

sydo 2007.01.06. 08:27:52

jo a szo bandika'm, udv :}

Bandi 2007.01.06. 20:22:54

Nincs leszállópája? ajánlom a lerchét, az VTOL gép. Amúgy nem csoda, hogy simán leszedtek, mert eltérő taktikát kell alkalmazni a jeteknél, mint a légcsavarosoknál.
A jet gyengébben fordul, viszont gyorsabb, tehát...
Egyszerűen le kell lépni a dugattyúmotoros vadászok elől. Egy légicsatában mindig az ellenség bombavetői az elsőrendű célpontok.

Amúgy a máv sincs a toppon, reggelente kb. minden másnap összejön a 10-20 perces késés. Ja és ebben nincs benne felsővezeték szakadás, mozdonylepukkanás-néha áramszedő elhagyás... veszélyes útra kelni a mai világban.

Bandi 2007.01.06. 20:32:57

A 262-est elsősorban a bombázók ellen szánták ki: elég gyors, hogy ne érjék utól a mustangok és elég nagy a tűzereje (4x30mm) hogy leszedje a bombázókat. Ez a fegyverzet összeállítás azonban nem a legcélravezetőbb a vadászgépek ellen. Ez bebizonyosodott a koreai háborúban, ahol a MiG-15-ösök az 1x37mm és 2x23mm fegyverzetével azonos körülmények között kisebb valószínűséggel találta el az amcsi vadászokat, mint az amcsik az F-86-os 6x12,7mm-es browningjával. Valami olyasmire emlékszem, hogy a MiG muníciója kb 4s folyamatos tüzelésre volt elég, addig az F-86-é 12s (!)

sisa 2007.01.06. 22:29:50

gondoltam kiprobalok egy teljesen mas gepet is mint az eddigiek. felszalltam en es meg vagy 4 Me aztan rarepultunk egy rakas Yak-ra legalabb 10-en lehettek, valoszinu bombazokat fedeztek erre mar nem emlekszek. szoval szereny magassagi folenybol frontalisan rajuk repultunk majd az elso kontakt utan megkezdtem a visszafordulast. mar akkor ereztem h ez igy nem lesz oke mert borzalmasan nagy ivben fordult pl a spitfire-hez kepest... nem is birtam rajuk visszafordulni mert a kovetkezo pillanatban hallom h aratnak hatulrol es mar robbant is a bal hajtomu... igy hat katapult...:S
hiaba, nem sok ora van meg a seggem alatt, de mondjuk a spitterrelmar eleg jol osszeszoktam :))

Bandi 2007.01.07. 14:39:26

Javaslom ülj vissza spitfire-re, a IX-es szériát ajánlom ('43-44). Jobban fordul, mint a rivális Bf-109 G6-os. Amúgy elvileg az a jó, ha valaki mindig ugyanazzal a géppel repül, mert akkor kitapasztalja a tulajdonságait. Ha mindig mással repülsz, nem tudod kihasználni az adott gépnek az előnyeit, mivel még kevés tapasztalatod van a típuson.
süti beállítások módosítása