MEGBASSZA A volán A KURVA ANYJÁT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2007.01.05. 14:39 | sisa | 8 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://sisa.blog.hu/api/trackback/id/tr4426184
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bandi 2007.01.05. 21:14:37
Inkább örülj neki, hogy egyáltalán megáll a busz Aszódon!
sisa 2007.01.05. 21:50:28
kosz bandi, innen is lehet nezni... :)
vizsgazni szerettem volna, de igy nehezkes ha a volan faszkodasa miatt nem tudok idoben pestre erni (ti. egyaltalan nem jott a busz)... most igy megint eltelik ugy 3-4 het h nem vizsgaztam le semmibol.... fasza.... :S
mas tema:
ma kiprobaltram a Me-262-t, ugye jol vettem eszre h a lokhajtassal kurva szarul lehet manoverezni? kozonseges mezei Yak-kal ugy lesdaraltak 2 mp alatt h orom volt nezni... :O
vizsgazni szerettem volna, de igy nehezkes ha a volan faszkodasa miatt nem tudok idoben pestre erni (ti. egyaltalan nem jott a busz)... most igy megint eltelik ugy 3-4 het h nem vizsgaztam le semmibol.... fasza.... :S
mas tema:
ma kiprobaltram a Me-262-t, ugye jol vettem eszre h a lokhajtassal kurva szarul lehet manoverezni? kozonseges mezei Yak-kal ugy lesdaraltak 2 mp alatt h orom volt nezni... :O
sydo 2007.01.06. 08:18:36
nemertem akkor miertnem mesz repulovel
sydo 2007.01.06. 08:27:52
jo a szo bandika'm, udv :}
Bandi 2007.01.06. 20:22:54
Nincs leszállópája? ajánlom a lerchét, az VTOL gép. Amúgy nem csoda, hogy simán leszedtek, mert eltérő taktikát kell alkalmazni a jeteknél, mint a légcsavarosoknál.
A jet gyengébben fordul, viszont gyorsabb, tehát...
Egyszerűen le kell lépni a dugattyúmotoros vadászok elől. Egy légicsatában mindig az ellenség bombavetői az elsőrendű célpontok.
Amúgy a máv sincs a toppon, reggelente kb. minden másnap összejön a 10-20 perces késés. Ja és ebben nincs benne felsővezeték szakadás, mozdonylepukkanás-néha áramszedő elhagyás... veszélyes útra kelni a mai világban.
A jet gyengébben fordul, viszont gyorsabb, tehát...
Egyszerűen le kell lépni a dugattyúmotoros vadászok elől. Egy légicsatában mindig az ellenség bombavetői az elsőrendű célpontok.
Amúgy a máv sincs a toppon, reggelente kb. minden másnap összejön a 10-20 perces késés. Ja és ebben nincs benne felsővezeték szakadás, mozdonylepukkanás-néha áramszedő elhagyás... veszélyes útra kelni a mai világban.
Bandi 2007.01.06. 20:32:57
A 262-est elsősorban a bombázók ellen szánták ki: elég gyors, hogy ne érjék utól a mustangok és elég nagy a tűzereje (4x30mm) hogy leszedje a bombázókat. Ez a fegyverzet összeállítás azonban nem a legcélravezetőbb a vadászgépek ellen. Ez bebizonyosodott a koreai háborúban, ahol a MiG-15-ösök az 1x37mm és 2x23mm fegyverzetével azonos körülmények között kisebb valószínűséggel találta el az amcsi vadászokat, mint az amcsik az F-86-os 6x12,7mm-es browningjával. Valami olyasmire emlékszem, hogy a MiG muníciója kb 4s folyamatos tüzelésre volt elég, addig az F-86-é 12s (!)
sisa 2007.01.06. 22:29:50
gondoltam kiprobalok egy teljesen mas gepet is mint az eddigiek. felszalltam en es meg vagy 4 Me aztan rarepultunk egy rakas Yak-ra legalabb 10-en lehettek, valoszinu bombazokat fedeztek erre mar nem emlekszek. szoval szereny magassagi folenybol frontalisan rajuk repultunk majd az elso kontakt utan megkezdtem a visszafordulast. mar akkor ereztem h ez igy nem lesz oke mert borzalmasan nagy ivben fordult pl a spitfire-hez kepest... nem is birtam rajuk visszafordulni mert a kovetkezo pillanatban hallom h aratnak hatulrol es mar robbant is a bal hajtomu... igy hat katapult...:S
hiaba, nem sok ora van meg a seggem alatt, de mondjuk a spitterrelmar eleg jol osszeszoktam :))
hiaba, nem sok ora van meg a seggem alatt, de mondjuk a spitterrelmar eleg jol osszeszoktam :))
Bandi 2007.01.07. 14:39:26
Javaslom ülj vissza spitfire-re, a IX-es szériát ajánlom ('43-44). Jobban fordul, mint a rivális Bf-109 G6-os. Amúgy elvileg az a jó, ha valaki mindig ugyanazzal a géppel repül, mert akkor kitapasztalja a tulajdonságait. Ha mindig mással repülsz, nem tudod kihasználni az adott gépnek az előnyeit, mivel még kevés tapasztalatod van a típuson.