Üzenet

"Minden rendetlenség, még meg nem értett rend, a részleges rossz, általános jót jelent, s bármit mondjon is a gőgös értelem, minden jó ahogy van, ez alaptételem." (Alex Pope)

Friss topikok

Chat

Új lap - 1

ENTER

Linkblog

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vergődés

2007.01.20. 12:27 | sisa | 2 komment

Tegnap úgy néz ki sikeresen levizsgáztam VRML-ből. Ez azért is nagy szó mert tegnap előttre terveztem, hogy még átismétlem egy kicsit - mert egyébként a jövőheti vizsgákra készülök - ám a fekvésen kívül nem sok mindenre voltam képes... Lázra, hidegrázásra, fáradtságra és fejfájásra ébredtem, sőt a teljesség kedvéért még a hátam is elaludtam... Szó szerint csak vergődtem, borzadály volt.

Ilyen az én szerencsém - gondoltam - hisz a múltkor a busz miatt nem tudtam elmenni a vizsgára, most pedig a váltóláz gyötör, de ha valahogy sikerülne is felvergődnöm pestre a beharangozott orkánnak hála agyonütne egy fa vagy a buszt borítaná fel a szél...

Ilyen és ehhez hasonló gondolatok gyötörtek, de csodák csodájára
1. péntekre semmi bajom nem volt
2. az orkánból csak lightos szélfúvás lett
3. a vizsga is jól sikerült

Már csak a hétfői és szerdai vizsgákat kéne sikeresen túlélni és ismét elmondhatnánk, hogy van Isten. Ellenkező esteben csak abban bízthatnánk, hogy a szenvedés közelebb visz minket hozzá...

A bejegyzés trackback címe:

https://sisa.blog.hu/api/trackback/id/tr5429742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sydo 2007.01.21. 17:01:32

garantálok. hány vizsgád van még? nekem má csak 1
utána meg 15 :F

sisa 2007.01.21. 19:14:37

thx. megyek meg holnap, szerdan es ha ezek megvannak akkor idoponttol fuggoen meg 2-re vagy 3-ra. igy ha minden jol megy osszesen marad 3-4 vizsga + amiket ebben a felevben fogok folvenni + a 3 java na meg a 2 szigorlat...
amugy tudtad h az indexet nem is lehet felvenni? autamtice beirnak minden jegyet allitolag, ezert nem kuldtek nekem a tantargyak listajat sem, majd szarakodhatok vele beiratkozaskor...
süti beállítások módosítása