Üzenet

"Minden rendetlenség, még meg nem értett rend, a részleges rossz, általános jót jelent, s bármit mondjon is a gőgös értelem, minden jó ahogy van, ez alaptételem." (Alex Pope)

Friss topikok

Chat

Új lap - 1

ENTER

Linkblog

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Guantanamera Cristales

2007.05.18. 12:03 | sisa | Szólj hozzá!

A Guantanamera egyike a legfiatalabb kubai márkáknak. Nevét a jól ismert kubai dalnak, a Guajira Guantanameranak köszönheti, amely a 60-as években világhírnévre tett szert. Valószínű, hogy névadójához hasonlóan ez a sors vár erre a szivarmárkára is, hiszen könnyed, mégis a kubai szivarokra jellemző íze, elegáns megjelenése és kimagaslóan jó ár-érték aránya pillanatok alatt a havannák élmezőnyébe fogja emelni.

Végülis igazak az itt leírtak: a Guantanamera nem tekint vissza 100-150 éves múltra, mint néhány nagy és ismert márka, hisz csak 2002 óta vannak a piacon. Megjelenése valóban elegáns, egy 150x16 mm-es grande corona akárhogy is nézzük tiszteletet parancsoló látványt nyújt és a 490 Ft-os ár sem nevezhető soknak.

Továbbá a könnyed íz is igaz olyannyira, hogy eleinte szinte semmilyen íze nincs és a füstje is nagyon halovány. Ez eltartott egészen a szivar feléig, onnantól kezdve végre érezni lehetett az ízeket - ami egész jó volt - és a füstje is sokkal szebb, sűrűbb lett, így hát elég vegyes érzelmekkel teli 1 óra volt mire elszívtam.

Ami pozitív a szép, egyenletes égés és a még szebb, sokáig egyben maradó hamu. Mielőtt letettem összesen háromszor(!) esett le - természetesen a hamutálba - szóval ezen a téren egész szépen teljesített.

Negatív szerintem a csomagolás: egyszerű műanyag tubus, műanyag kupakkal amiben a szivar nature van, semmi celofán vagy egyéb ezért szerintem hajlamosabb a kiszáradásra és én is ennek ittam meg a levét (szívtam meg a füstjét...). Szóval érdemes a vásárlás után nem sokkal elfogyasztani vagy megfelelő helyen tárolni.

Végeredményben én többet vártam ettől a szivartól, de érdemes lehet megkóstolni a kisebb, celofáncsomagolt Guantanamera-kat (Décimos, Puritos, Compay).

Címkék: szivar

A bejegyzés trackback címe:

https://sisa.blog.hu/api/trackback/id/tr2578827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása