Üzenet

"Minden rendetlenség, még meg nem értett rend, a részleges rossz, általános jót jelent, s bármit mondjon is a gőgös értelem, minden jó ahogy van, ez alaptételem." (Alex Pope)

Friss topikok

Chat

Új lap - 1

ENTER

Linkblog

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lefekvés előtti légicsata

2007.01.10. 11:21 | sisa | Szólj hozzá!

Az Eurosport közvetítést ad a Lakeside-i WDF Darts világbajnokságról - a PDC és WDF közötti különbségről majd írok bővebben - de sajnos ami az újságban este 11-re volt írva azt valójában már 7-kor leadták, így hát sikeresen lemaradtam a 3. nap történéseiről...

Helyette úgy döntöttem beülök kedvenc gépem a Spitfire egy Mk V-ös verziójába. Kétszer négy repülő szállt fel orosz felségjel alatt, ebben a felállásban indultunk a fronton túlra. Az út szokás szerint nem volt rövid. Mikor megérkeztünk a csata 2 helyszínen folyt egymástól nem messze, az elsőben Ju-87-esek küzdöttek a már ott lévő Spitfire-ekkel. Mivel alapos magassági fölényben érkeztünk - mi, az erősítés - nem okozott különösebb gondot elkapni őket. Rá is repültem az egyik kiszemeltre ám mikor tüzet nyitottam kissé váratlanul ért, hogy a Stukában hátul is ült egy géppuskás... Próbált néhány manőverrel lerázni, de mivel ez nem sikerült neki rövid időn belül leszedtem. Akkor már elég alacsonyan repültünk így nem volt idejük kiugrani. Béke poraikra.

Mikor már zuhanni kezdtek akkor vettem észre, hogy nem csak ők füstölnek hanem én is! A géppuskás eltalált. Mivel az irányítással nem volt gond ezért megfordultam és megindultam a 109-esek felé. Akkor már éreztem, hogy a sebesség csökkent - na ja, füstölő motorral... Közéjük repültem, de már nem volt esélyem - az egyik Messer elkapott. Talán a magassági kormányt találhatta el, mert innentől kezdve a gépem nem emelkedett akárhogy is próbáltam felhúzni. Nem volt más választásom, le kellett szállnom. Kinéztem egy viszonylag tiszta terepet, kiengedtem a fékszárnyat és a kerekeket és reméltem, hogy nem lőnek le - mert még mindig soroztak.

A leszállás viszonylag simára sikerült, csak a futómű és a propeller nem élte túl és a csúszás közben is csak egyszer fordultam keresztbe, de ez betudható az igencsak hepe-hupás talajnak... Azt hiszem ha már elveszítesz egy légicsatát ez a legelegánsabb módja - mégsem nyírtak ki és a gép is nagyjából egyben maradt, nem kellett magára hagynod a levegőben. Igaz, legközelebb jó lenne már a leszállópályán leszállni egy sikeres küldetés után... :)

LINK


Címkék: pc

A bejegyzés trackback címe:

https://sisa.blog.hu/api/trackback/id/tr9127468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása