Üzenet

"Minden rendetlenség, még meg nem értett rend, a részleges rossz, általános jót jelent, s bármit mondjon is a gőgös értelem, minden jó ahogy van, ez alaptételem." (Alex Pope)

Friss topikok

Chat

Új lap - 1

ENTER

Linkblog

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Coulthard vs Wurz

2007.03.19. 22:26 | sisa | 8 komment

· 1 trackback

Címkék: forma 1

A bejegyzés trackback címe:

https://sisa.blog.hu/api/trackback/id/tr6948533

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: حجز فنادق بانكوك 2018.03.02. 02:00:01

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sisa 2007.03.19. 23:03:01

haaaaaaaaaaaaat baze....

bar DC elismerte h az o hibaja az utkozes en minnel tobbszor nezem vissza annal inkabb ugy latom h Coulthard mar reg Wurz mellett volt mikor az osztrak elkezdett kanyarodni csak mivel a tukrot nezni ugy latszik luxus igy szepen ossze is akadtak..

talan ez volt az oka h Wurz gondolkodas nelkul, mosolyogva elfogadta a bocsanatkerest, mert erezte h o is benne volt.... :)

Lapaj is megjegyezte h anno Reutemann es Lauda is ugyanigy akadt ossze es akkor az alul levot buntettek meg...

Szoval nem olyan egyertelmu mint elsore latszott....

Zedics 2007.03.20. 01:23:11

Ebből az esetből is kitűnik az, hogy a Red Bull tényleg "szárnyakat ad"!

A viccet félre téve szerintem Coulthard nem megfelelően cselekdett (bocsi unokaöcsém), nagy sebességgel érkezett a kanyarhoz, Wurz jobb pozícióba volt és nagy mákja is van h. nem vitte le a fejét a Red Bull Car (kb 10 cm -en múlott)!

David van olyan rutinos és tapasztal versenyző (Melbourne az egyik olyan pálya, ami neki a legjobban fekszik), h. nem megy bele ilyesmibe!

De azért sajnálom, h. nem tudott jó helyezést elérni.

sisa 2007.03.20. 10:19:29

Van egy evekkel ezelott sokszor hangoztatott szabaly miszerint ha a hatul levo elso kereke elorebb van mint az elol levo hatso kereke a kanyar kezdesekor akkor mar nem szokas rahuzni es itt nem mondanam ki egyertelmuen hogy nem volt meg.

Az h Wurz nem szamitott ra maganugy, arra nincs szabaly h mekkora fektavot kell venni (lasd 2003 Nurburgring amikor Alonso meg joval a kanyar elott fereg modon befekezett DC elott aki csak ugy tudta elkerulni h 300al ne kurja seggbe a spanyolt h elrantotta a kormanyt a soderagyba, a buntetes azonban meg csak fel sem merult senkiben......)!

Ha Wurz nezi a tukrot akkor helyet hagy, nagyobb iven fordul es ha DC telleg nagy sebesseggel erkezett akkor be sem tudta volna venni a kanyart szal Wurz megorzi a poziciot, ha meg nem akkor most mindenki akkor beszelne h "phuuu Coulthard mekkorat elozott" igy meg most o a fasz, ez ilyen kicsin mulik... :)

De mint mondtam DC elismerte h nem kellett volna megprobalni, bar az eredmeny tukreben ezt nem nehez... Az is lehet ha nem repul at rajta ilyen kozel a fejehez csak siman osszeakadnak es kiesnek mar nem vallalja igy magara az egeszet (akkor ugyanis hasonlo jelenetet lattuk volna mint Schumacher es Villeneuve kozott 97-ben ahol ismet csak a kulso iven levot buntettek meg)...

Na mind1, versenybaleset volt ami neha elofordul - Wurz szerint is - es ehhez mindket fel kell.

sisa 2007.03.20. 14:24:02

De inkabb nem vitatkozok veled, mert a vegen nem nyomtatod ki az 50 boritot.... :DD

Bandi 2007.03.29. 20:11:27

Megnéztem a videót és szerintem kockafej a hibás.

Évekig ott volt a mclarennél, amivel érdekes módon Mika 2x is világbajnok lett, ő pedig néhány futamgyőzelmen kívül semmit nem tudott felmutatni egy élvonalbeli csapatnál, még megszorongatni sem tudta egyszer sem az aktuális világbajnokot. Abban viszont egyet értek, hogy Alonso nála is nagyobb széltoló a futamokon - náluk már csak a kis Villenouve a nagyképűbb.

Bandi 2007.03.29. 20:20:59

Ha még megvan az Autounion-os füzet és lesz rá időd, megírhatnád a cikket róla, engem érdekelne, de sajnos egyenlőre max a képaláírásokat értem belőle.

sisa 2007.03.29. 21:03:33

Mert Dennis mindig a kis finn kedvenceit nyomatta! Érdekes, hogy amikor DC a mekihez szerződött ő kezdte el nyerni a futamokat nem a már 100 éve ott versenyző Mika! Egészen addig amíg nem jöttek a piszkos kis csapatutasítások mint 97 Jerez és 98 Melbourne amikor DC-nek vezető helyről kellett maga elé engednie a finnt pedig azt semmi nem indokolta, a köcsög Dennis kívánságán kívül!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gondolhatod ez milyen hatással van egy pilóta önbizalmára, hogy hiába teljesít a csapat szarik bele és hátra tolja...... Ennek meg is lett az eredménye mert DC 98ban és 99ben tényleg csak bukdácsolt de 2000ben már hozta a finn szintjét 2001ben meg el is gyepálta ahogy 97ben is.....

Amugy meg nem értem az előző hsz-ed. Azért hibás DC a balesetben mert előtte évekig a mekinél volt és szted szarul ment? :D

sisa 2007.03.29. 22:21:02

Meg annyit az elozohoz, hogy ezt sokan szeretik hangoztatni, hogy Hakkinen a nagy ketszeres vb Kúltárd meg nem csinalt lofaszt sem...
De ha osszehasonlitjuk a 6 kozos evuket pontszamok teren akkor Mika 360-296 aranyba verte DC-t, ez evente 11 pont = 1 futamnyi kulonbseg! Ezt a csapatsorrend tukreben inkabb neveznem kevesnek mint soknak!
Semmi bajom Mikaval, de megkapta az akkori legjobb autot es a csapat tamogatasat, ennek eredmenyekent lett 2 cime, de amint a meki mar nem volt vilagvero gyorsan le is lepett.... na mind1

Az Autounion tema az megvan meg de mostanaban nem tudom mikor lesz idom leforditani... :/
süti beállítások módosítása